aliciaberlins

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2014

Work out!

Av alicia - 8 augusti 2014 20:47

Heeysan!

ursäkta för min bloggning (har vart hos ett par kompisar)

men är de bara jag som är jättehajpad för att börja träna en  massa inför skolan?

 

Jag tänkte ju då köra en abs-challenge vilket ni gärna får läsa mer om  i  slutet av detta inlägg 

Men  jag tror jag är mest hajpad att komma i topp med  konditionen  igen!

så jag tänkte  tipsa en app som heter moves vilket är en utmärkt app

 

den  innehåller en stegräknare som mäter oavsett om du är inne på appen eller ej vilket passade utmärkt för mig,

om man springer en runda så kan man kolla vilken bit man har gått, den kollar till och med hur länge man åker bil, hur många kilometer och hur lång tid de tog samma sak med cykel!

asso jag bara älskar den som ni kanske har märkt

ett stort pluss på den appen 

den heter, MOVES


 


några få tränings låtar som jag brukar använda mig av är


Blasterjaxx - Koala (Scotty Lee Remix)

Rihanna - Right Now Feat. David Guetta

Steve Aoki & Laidback Luke ft. Lil Jon - Turbulence

Redfoo - Bring Out The Bottles

Jason Derulo - Talk Dirty - feat. 2 Chainz 

DVBBS & Borgeous - Tsunami (Original Mix)

Dimitri Vegas, Like Mike, Coone & Lil Jon - MADNESS 

Zedd - Clarity 


Kanye West - Black Skinnhead

 

 

När jag sprinber kör jag 2.5 rundan som ligger nära mig vilket är superskönt och ja springer 2 gånger i veckan


Okej så till..

abs - challenge

Så här har jag en bild jag ska följa denna månaden  men en sak många missar när de kör en 

challenge är att man måste fortsätta träna efter för annars försvinner det sen igen

  

Men så till saken

Idag är de fredan så kör denna med mig så får vi hoppas på snygga magar till simmningen med skolan (ånej )

såå börja med mig!

kommer komma med en bild på förändringen om 30 dagar (bloggar under tiden så ni inte missupfattar det)

såå jag måste börja köra nu för vill absolut hålla det jag lovat

puss 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alicia - 14 augusti 2014 14:23

Okej nu gör jag ett inlägg från mobilen för är ute och går men jag har bestämt mig för att sluta på denna blogg, för de kändes som en "hej jag är perfekt" blogg vilket är något jag inte är och alla är olika, så de kändes inte som min grej. Men ja fic...

Av alicia - 6 augusti 2014 20:40

Hejsan allihoppa <3 har  haft en  underbar  dag  idag  och  hoppas att ni  också  har  haft det! är det bara jag som  älskar  victoria 's secret? de  luktar sjuuuuukt gott och sommrigt, love it                         min...

Av alicia - 5 augusti 2014 09:50


Hey alla mina fina! :D jag hittade en bild som jag tror ska funka        *översättning till svenska* ''pressa en citron och lägg till bakpulver till du har gjort en krämig smet, låt det värka upp till 20 minuter och skölj med kallt vatten'' ...

Av alicia - 5 augusti 2014 00:14

Som ett välkommande till min blogg tänkte jag göra en TMI (too much imformation) tag så ni kan lära känna mig :D fanns bara 49 men aja nu kör viii!!   1: Vad har du på dig?  En vit t-shirt o mjukisbyxor från cubus haha2: Någonsin varit kär? ...

Presentation


Jag är en tjej på 13 (14 i höst) år som älskar mode, shopping,hästar, redigering, fota och en massa annat
Här kan ni läsa om allt möjligt

Omröstning

Vilken är eran favoritårstid? :D
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bg

{block:ifinfinitescrolling}{/block:ifinfinitescrolling} {title} {block:Description}{/block:Description}
Polka Dots Tumblr Themes
{block:Posts}
{block:IndexPage} {/block:IndexPage}
{block:Title}{Title}{/block:Title}
{block:Text}{Body}{/block:Text} {block:Photoset}{block:IndexPage}{Photoset-500}{/block:IndexPage}{block:PermalinkPage}{Photoset-500}{/block:PermalinkPage}{block:PermalinkPage}{/block:PermalinkPage}{/block:Photoset} {block:Photo}{block:IndexPage}
{/block:IndexPage} {block:PermalinkPage} {LinkOpenTag} {LinkCloseTag} {/block:PermalinkPage} {/block:Photo} {block:Quote}
"{Quote}"
{block:Source}
-{Source}
{/block:Source}
{/block:Quote} {block:Video} {Video-500}
{PlayCountWithLabel} {/block:Video} {block:Link} {block:Description}{Description}{/block:Description} {/block:Link} {block:Chat} {block:Lines} {block:Label}
{Label} {/block:Label}  {Line} {/block:Lines} {/block:Chat} {block:Audio} {AudioPlayerWhite}
{block:Artist} Artist: {Artist}
{/block:Artist}
{block:Caption}{Caption}{/block:Caption} {/block:Audio} {block:Answer} {Asker}: {Question}
{Answer} {/block:Answer} {block:PostNotes}
{Caption}
{block:NoteCount}{NoteCountWithLabel}{/block:NoteCount}, {block:HasTags} tagged as: {block:Tags}{Tag}. {/block:Tags}
{/block:HasTags} {block:RebloggedFrom} reblogged from {ReblogParentName}
originally posted by {ReblogRootName}{/block:RebloggedFrom} posted on {Month} {DayofMonth}, {Year}

{PostNotes}

{block:ContentSource}
{lang:Source}: {block:SourceLogo} {SourceTitle} {/block:SourceLogo} {block:NoSourceLogo} {SourceLink} {/block:NoSourceLogo} {/block:ContentSource}
{/block:PostNotes}
{/block:Posts}

hh


Ovido - Quiz & Flashcards